Performans Yönetimi Eğitimi

Eğitimin Tanımı ve Amacı:

Çalışanların gösterdiği performansın sistematik bir şekilde ölçümlenmesine, şirket hedeflerine paralel bir seyirde yönetilmesine ilişkin alınacak aktif rolün gereklerini aktarmaktır.

Beklenen Fayda:

  •  Uçtan uca performans yönetiminin detaylarını kavramak
  •  Çalışan gelişimi ve motivasyonuna katkı sağlamak
  •  Potansiyeli performansa çevirmek
  •  Güçlü çalışan, güçlü ekip ve başarılı şirket sonuçlarına giden yolu açmak

Hedef Grup:

İlk, Orta ve Üst Kademe Yöneticiler, İnsan Kaynakları Departman Çalışanları

İçerik:

  •   Nedir Bu PYS Dedikleri ve Hedefleri?
  •   Sık Duyacağımız Kavramlar
  •   Hangi Yöntemlerle Ölçümleriz?
  •   Bize Ne Faydası Var, Nerelerde Kullanırız?
  •   Kimler İşin İçinde?
  •   Kim Korkar PYS’ den?
  •   Ben Nerde Yanlış Yaptım?
  •   İş Hukuku Bakışından Dikkat Edeceklerimiz
  •   Geri Bildirimle Sonucu Paylaşmak
  •   PYS Kültürü

Eğitim Metodolojisi:

  •   Formal öğrenme, ilişkisel öğrenme ve deneyimsel öğrenme metotları kullanılabilecektir.
  •   Ters yüz (Flipped Learning) eğitim için program öncesi katılımcılarla paylaşımlar yapılabilecektir.
  •   Program içerisinde atölye çalışmaları ve başlangıç/bitiş quizler’ i uygulanabilecektir.

Eğitim Detayları

Eğitimin Yeri:

Online / Yüz yüze

Eğitim Süresi:

2 Gün
Danışman Eğitmen: