Satış Koçluğu Eğitimi
Eğitimin Tanımı ve Amacı:
Katılımcılarla;
• Koçluk ve mentörlük kavramlarının net olarak ayrıştırılması,
• Koçluk zihniyeti,
• Kurumun satış ve servis standartlarına yönelik farkındalığı ve uygulama kapasitesinin artırılmasının etkileri,
• Koçluk yaklaşımı ile rakamlara ve satış sürecine bakış,
• Satış koçluğu ve satış koçluğu beceri seti,
Konularına yönelik ilke ve yöntemler paylaşılacaktır.
Beklenen Fayda:
Müşteri ve çalışan memnuniyetini yükseltmek, kurum içinde satış hacimlerini artırmak elde edilecek ana faydadır. Bu eğitim ile sahada, gelişimi ve öğrenmeyi odağına alan usta seviyesinde satış yetkilileri geliştirilmesi hedeflenmektedir.
Hedef Grup:
Satış Yöneticileri / Liderleri
İçerik:
- Koçluk Yaklaşımı ve Zihniyeti
Koçluk Nedir?
Zihniyet Kavramı
Koçluk Bakış Açısı
Ustalık Basamakları
Uygulama: Satış Role Play ve Satış Koçluğu
İdeal Satış Süreci - Satış Koçluğu Beceri Seti
Gözlem
Uygulama: Satış Role Play ve Satış Koçluğu
Dinleme
Uygulama: Satış Role Play ve Satış Koçluğu
Soru Sorma
Uygulama: Satış Role Play ve Satış Koçluğu
Geri Bildirim / Takdir
Uygulama: Satış Role Play ve Satış Koçluğu
Eğitim Metodolojisi:
- Formal öğrenme, ilişkisel öğrenme ve deneyimsel öğrenme metotları kullanılabilecektir.
- Ters yüz (Flipped Learning) eğitim için program öncesi katılımcılarla paylaşımlar yapılabilecektir.
- Program içerisinde atölye çalışmaları ve başlangıç/bitiş quizler’ i uygulanabilecektir.
Eğitim Detayları
Eğitimin Yeri:
Online / Yüz yüze
Eğitim Süresi:
2 Gün
Danışman Eğitmen: