Planlama ve İş Takibi Eğitimi

Eğitimin Tanımı ve Amacı:

Bu eğitimle katılımcıların; planlama ve iş takibi yetkinliklerini artırmaya yönelik teknik konular ele alınırken, uygulama ve vaka örnekleri ile edinilen bilgilerinin pekiştirilmesi amaçlanmaktadır.

Beklenen Fayda:

  • Planlama ile verim artışı,
  • İş takibi ile verim artışı,
  • Teknik yöntemler ile iş veriminin ve motivasyonunun artışı.

Hedef Grup:

İş süreçlerinde verimli sonuç alabilmeyi isteyen liderler.

İçerik:

  • Etkili Delegasyon
    Doğru kişiye doğru iş devri
  • Analitik Düşünme
    Neden-sonuç ilişkisi kurma
    Büyük resmi görme
    Planlama yaparken parçalara ayırma
  • İş takibinde iyileştirme yöntemleri
  • Kanban tekniği
  • Pomodore tekniği
  • Kaizen felsefesi
  • Çevik yönetim ve uygulama
  • İş önceliklendirme
  • Vakalar
  • Uygulamalar

Eğitim Metodolojisi:

  • Vakalar
  • Hikayeler
  • Uygulamalar
  • Formal öğrenme, ilişkisel öğrenme ve deneyimsel öğrenme metotları kullanılabilecektir.
  • Ters yüz (Flipped Learning) eğitim için program öncesi katılımcılarla paylaşımlar yapılabilecektir.
  • Program içerisinde atölye çalışmaları ve başlangıç/bitiş quizler’ i uygulanabilecektir.

Eğitim Detayları

Eğitimin Yeri:

Online / Yüz yüze

Eğitim Süresi:

1 Gün
Danışman Eğitmen: