E-Ticaret Lojistiği Eğitimi
Eğitimin Tanımı ve Amacı:
Eğitimimizde; e-ticaret lojistiği kapsamında e-lojistik faaliyetlerine yönelik bilgiler aktarılacaktır. Geleneksel lojistik faaliyetlerden, e-ticaret lojistiğine doğru gerçekleşen değişimde lojistik firmalarının adaptasyonu ve müşteri beklentilerini karşılamaya yönelik hazırlık süreci, bilişim sistemlerinde gerçekleşecek olacak dijital dönüşümle birlikte e-lojistik faaliyetlerinin geleceği ve buna bağlı operasyonel süreçlerin değişimi hakkında güncel bilgilerin paylaşılması amaçlanmaktadır.
Beklenen Fayda:
Eğitime katılanlar;
• Bilgi ekonomisi ve e-ticaret
• Dijital pazaryerlerine göre lojistik faaliyetler
• E-lojistik
• Perakende lojistiğinin geleceğine yönelik vizyon konuları hakkında bilgi sahibi olacaklardır.
Hedef Grup:
Perakende Lojistiğinin Aktörleri, Üçüncü Parti Lojistik Firmaları (3PL), Girişimciler.
İçerik:
- Bilgi Ekonomisi ve Elektronik Ticaret
- Elektronik Ticaretin Altyapısı
- E-Pazarlama ve Dijital Pazaryerleri
- Elektronik Ticaret ve Lojistik
- E-Lojistik
- Geleneksel Lojistik ile E-Lojistik Faaliyetlerin Karşılaştırılması
- E-Lojistik İş Süreçleri ve E-Lojistik Uygulamaları
- E-İhracat
- Lojistik 4.0
Eğitim Metodolojisi:
- Formal öğrenme, ilişkisel öğrenme ve deneyimsel öğrenme metotları kullanılabilecektir.
- Ters yüz (Flipped Learning) eğitim için program öncesi katılımcılarla paylaşımlar yapılabilecektir.
- Program içerisinde atölye çalışmaları ve başlangıç/bitiş quizler’ i uygulanabilecektir.
Eğitim Detayları
Eğitimin Yeri:
Eğitim Süresi: