Tavsan-Beyaz Yaka-Durumsal Liderlik ve Yönetim Eğitimi

Eğitimin Tanımı ve Amacı:

Bir liderin; inisiyatif alan, neden-sonuç ilişkileri kurabilen, personelin potansiyeline göre iş delege edebilen ve onunla anlaşılabilir bir dille iletişim kurabilen özelliklerinden hareketle tasarlanan bu eğitim, yönetici yetkinliklerinin geliştirilmesini amaç edinmiştir. Eğitimin sonunda, yöneticilerin doğru iletişim, yönetim becerileri ve delegasyon konularında yetkinlik kazanmaları hedeflenmektedir.

Beklenen Fayda:

• Personelin potansiyeline göre iş delege etme,

• Delegasyon ve neden-sonuç ilişkileri ile zamanı etkin kullanabilme,

• Yönetici personel ilişkisinde doğru iletişim ve geri bildirim

Hedef Grup:

İçerik:

·       Yönetim kavramı ne demektir? Nasıl doğmuştur?

·       Tarihte hangi tür liderlik modelleri kullanılmıştır?

·       Durumsal liderlik ile potansiyel nasıl belirlenir?

·       Delegasyon neye göre yapılmalıdır?

·       Doğru geri bildirim nasıl verilir?

·       Yönetici iletişimi nasıl olmalıdır?

·       Takdirden nasıl faydalanılır?

·       Sosyal stile göre iletişim ve yönetim nasıl yapılmalıdır?

·       Etkin dinleme oyunu

·       Labirent oyunu (takım çalışması, etkili iletişim ve senkronize hareket etme)

·       Geribildirim ve takdir alıştırmaları, role playler

·       Dinamik kuşak oyunu (takım çalışması ile sinerji yaratma)

·       Sosyal stiller için renkli kart oyunları

Eğitim Metodolojisi:

·         Formal öğrenme, ilişkisel öğrenme ve deneyimsel öğrenme metotları kullanılabilecektir.

·         Ters yüz (Philip Learning) eğitim için program öncesi katılımcılarla paylaşımlar yapılabilecektir.

·         Program içerisinde atölye çalışmaları ve başlangıç/bitiş quizler’ i uygulanabilecektir.

·          Vakalar

·          Hikayeler

·         Oyunlar

·         Uygulama (Role Play)

Eğitim Detayları

Eğitimin Yeri:

GOSB Merkez Sınıfları

Eğitim Süresi:

Danışman Eğitmen: