Süreç Akış Haritalama Eğitimi
Eğitimin Tanımı ve Amacı:
Süreç haritası, bir süreçte yapılan işlerin ve işin akışının kolayca anlaşılmasını sağlayan ve süreci görsel hale getiren diyagramdır.
Beklenen Fayda:
Bu eğitim programının sonunda katılımcı; Bir süreç çiziminin oldukça basit bir şekilde nasıl yapılacağını, nasıl analiz edileceğini ve nasıl iyileştirileceğini öğrenir.
Hedef Grup:
İşletme Sahipleri, Müdür, Yönetici, Uzman
İçerik:
- Mevcut Sürecin Anlaşılması ve Kayıp Tespiti
- Gelecek Durum Sürecinin Çıkarılması
- İyileştirme Konuları Tespiti
- Vak’ a Çalışmaları
Eğitim Metodolojisi:
- Formal öğrenme, ilişkisel öğrenme ve deneyimsel öğrenme metotları kullanılabilecektir.
- Ters yüz (Flipped Learning) eğitim için program öncesi katılımcılarla paylaşımlar yapılabilecektir.
- Program içerisinde atölye çalışmaları ve başlangıç/bitiş quizler’ i uygulanabilecektir.
Eğitim Detayları
Eğitimin Yeri:
Online / Yüz yüze
Eğitim Süresi:
1 Gün
Danışman Eğitmen: