Pazarlama Araştırmaları Tüketici İçgörüsü
Eğitimin Tanımı ve Amacı:
Bu eğitimle katılımcıların; bankacılıkta pazar araştırmaları, gerçekleştirilen örnek araştırmalar, tüketici davranışları hakkında bilgi sahibi olmaları ve araştırma sektöründe son trendleri bankacılık ile ilişkilendirebilme becerisi kazanmaları amaçlanmaktadır.
Beklenen Fayda:
- Karar ve Denetim Mekanizmalarında Daha İyi Risk Yönetmek
- Pazarlama Sürecinin Optimizasyonu Sağlayabilmek
- Objektif Ölçümleme Tekniklerinin Oluşturulması ve Paylaşılması
- Kurumsal Ölçümleme Standartlarının Oluşturulması
Hedef Grup:
Tüm pazarlama çalışanları.
İçerik:
- Pazarlama bilgisi ve kaynakları
Pazarlama nedir?
Pazarlama bilgi yönetimi
Bilgi kaynakları - Araştırma tipleri
- Tüketici iç görüsü 5İ modeli
- Grup çalışmaları
Eğitim Metodolojisi:
- Formal öğrenme, ilişkisel öğrenme ve deneyimsel öğrenme metotları kullanılabilecektir.
- Ters yüz (Flipped Learning) eğitim için program öncesi katılımcılarla paylaşımlar yapılabilecektir.
- Program içerisinde atölye çalışmaları ve başlangıç/bitiş quizler’i uygulanabilecektir.
Eğitim Detayları
Eğitimin Yeri:
Online / Yüz yüze
Eğitim Süresi:
2 Gün
Danışman Eğitmen: